قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

عکس های ریوما و ساکونو 2

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ

Ryoma x Sakuno - Blush by h0shikoxtenshi

برای دیدن عکس ها بفرما ادامه مطلب...

Sakuno and Ryoma by Echizen-x-Ryuuzaki

Sakuno and Ryoma in kimono by Echizen-x-Ryuuzaki

Ryoma x Sakuno Kiss.. :D ~ Ryosaku by xBebiiAnn

To Ryoma by keikeiaznqueen

Ryoma x Sakuno by Neko-O

Sakuno and Ryoma sketch by dira

Chibi Ryoma and Sakuno. by Jackilyn

Ryoma+Sakuno by MokonaTenshi

Ryoma and Sakuno by Tennis-Prince

TeniPuri:Ryoma in Wonderland by dira

TeniPuri: Sakuno and 1st years by dira

.:Sakuno-chan:. by Tikal513

Ryoma and Sakuno by Infanite-Phantom

Ryoma x Sakuno by time-season

Ryoma and Sakuno 2 by Tennis-Prince

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۷)

سلام من عاشق ساکونو هستم میشه بی تر عکش داریم این دختر خیلی خوبه من اونو خیلی دوس دارم لطفا بیشتر عکس شو بزاریم ممنون میشم  و واقعا به ریوما میاد 🎎🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍👫

وای عالی بودند من عاشق هر دو شونم
  • نیلو یا ساکانو
  • خعلی خوشگل
  • ایجی کیکومارو
  • میشه بازم بذاری؟؟
    ممنون از عکست
    خوب بودن . ممنون
    پاسخ:
    خواهش
  • ایجی کیکومارو
  • قشنگن
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی