قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

جالبه

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

سلام
خوبید ؟
جریان چیه ؟
انگار اینجا برای گفت و گو هست
ههههههههه
عیب نداره راحت باشین^^
یا علی

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۲)

  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ای بابا
    حالا ما چیکار کنیم بریم یا بعد از تایید و بر میداری
    من که گیج شدم
    راستی من میخوام نویسنده شم
    باید چیکار کنم؟؟؟
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • چه نوع انیمیشنی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی