قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

ایجی کیکومارو

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

Image result for eijikikumaru

بفرما ادامه مطلب...

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru


Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru

Image result for eijikikumaru


کپی ممنوع!!!

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۱۸۷)

سحر زیر اندازتو بیار
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • بچه ها نظرم عوض شد بیاین تو نظر

    نگاه کنین اول سایت خانه رو بزننین...برین توی قدیمی ترین مطالب...بعد یه تیکه هست اسمش هست نظر بیایین اونجا

    تو جستجو هم بزننین میاد

    نظر
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ساکونو کوشششششششششیییییییییییییییییییییییییییی



    بیا دیگه ما اینجاییییییمممممممم......حوصلمم سر رفت رویا کم میاد
    ارزو کم میاد
    ساکونو دیگه بد تر و کمتر

    فقظ من و معصومه هستیم؟؟
    من دیگه با همتون قهرم دیگه نمیام

    خیلی کمیم
    ادمو دعوت میکنن بعدا نمیان
    ارزو بددددددددد
    سلام بچه ها منو ببخش ساکونو عزیز
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام

    چه قدر خوب شد پسرا رفتننننننننننننننننننننننننننننننن



    ساکوووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووووو



    دلم واست تنگ شده بوووووووووددددددددددددددد



    دیگه نروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهشششششششششششششششششششش
    چشم سحر بعد فردا شمارتو بهم بده میبینمت
    من 14 سالمه عشقم

    کادوتم یه ماچ خوشگل از طرف من
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • میان
    دعوت کنم نیان چی ؟

    مامانت می زاره؟


    ارتا اصل
    چند سالته
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • چه میدونم ........


    بیا بریم اونجا

    پسر ها هم بیان
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • من که رفتم اونجا
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • بچه ها اینجا خیلی شلوغ شد بریم تو قسمت:سلامی دوباره
    دعوتش میکنم کردم کارتا امادن

    چرا حق شناس و محدثه واسه مامانت مهم شدن

    دارم با مهدیس میچتم

    دست شما درد نکنه حد اقل کادو رو از من بگیر
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • مامانم گفت اگه مینو و محدثه با حق شناس بیان میذاره.......مینو رو گفت حتما اگه بیاد میذاره....................................تو رو خدا دعوتش کن
    بیای مینو چیزی نمیگه


    اصلا ولشکن بذار بگه مگه مهمه

    مینوی کله خراب بهش نگیا بهشاین حرفو زدم


    کسی نیست
    باشه شانس اوردی



    نه امیر میاد نه ارتا من ابرو دارم

    البته مجلس زنونست

    مامانم اجازه نمیده

    امیر و رتا پسر خاله نشین
    منم میاااااااااام

    منم میام
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • معصومه به مامانم گفتم گفت باشه میتونم بیام تولدت
    ارتا اصل لطفا

    همچنین
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلاااااااااااااام
    سلام بروبکث
    سلام معصومه جووون

    از اشناییت خوشحالم
    بچه ها هروقت من انلاین شم اونا هم میان...

    الان میان
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام به همه گی

    امیر پسرخالمه
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • خواهش میکنم ولی میومدی خوب بود
    سحححححححححححححححرررررررررررررررررررررررررر


    سحر جان من نمی گم تقصیر شماست . 
    از احترامتون که منتظر موندید هم واقعا خوشم اومد . 
    من دوست ندارم با پسرا چت کنم و به نظر شما هم احترام میذارم . 
    اما تبلتم هم جمع شده و الان با کامپیوترم اومدم . 
    امتحان تیز هوشان . بنیه علمی . نمونه دولتی دارم . 
    پس نمیتونم بیام . 
    خداحافظ 
    عاشقتم سحر جون .
    سلام ارتا جون خوبی

    من هم کلاسی سحرم اقا امیر
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام

    ارزو مگه نگفتم صبر کن تا ساکونو بیاد
    سلام
    سلام
    سلام
    سلام
    خانوما دیگه نیومد ساکونو من میارمشووووون


    سحر رویا و روکی و من
    ککککککککککککووووووووووووووشییییییییییییییییییییییییییییییی
    سحر 5شنبه تولد میگیرم کارتامو هم گرفتم
    ارسلان دوستمه

    خخخخخخخخخ
    اره 5 نفرن:امین و امیر و ارتا و ارسلان و  شایان.


    اینان الان بهشون زنگ زدم تا ساعت 10 بیان
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • راستی ارزو اسماشون بنویس
    باشه به خاطر تو تا ساعت 10 شب منتظرشم

    منو سحر با رویا کلاس داریم ساعت 4 فعلا هستم
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • دقیقا
    الان نیان ارزو هنوز ساکونو نیومده که...................

    بذار نظرشو بپرسیم...
    عزیزم ساکونو جان من منتظر شما هستم بگین دیگه...............


    اونا یکربع دیگه میان عشقم 5 نفرن بیا دیگه
    بچه ها همه بیاین سحر که هست....الان
    اره اگه پسر بیان حال میکنیم منم به همشون زنگ میزنم
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ارزو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


    تو عضو سایتی اقا احترام.......
    ساکونو خانم عزیز:ساجده نمیاد کار داره و ما چند نفریم منو شما و سحر و روکی جان.کسی نیست.تازه پسر ها چشونه؟ خیلی باحالن.سحر کاره ایی نیست من گفتم بیان...تازه اخه چی میشه چرا نیان...پسر های خوبین...مثل اون قبلی ها نیستن اینا با ادبن.........رفیقای خودمن با خواهرم رویا...اگه بازم شکایت دارین به من بگین من خودم عضو سایت کردم...الان یه نوع مدیرم....من میتونم بگم بیان......باز از شما خواستم اما فردا میان به تعداد خودم 4 تا پسر خوب و باحال...
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • اره تو فلش 8 گیگ فقط یکی پا میشه الان  گذاشتم  داره تو تلوزیون اتاقم نگاه میکنه...اگه گفتی چیییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/




    انابل
    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییی
    فیلما خیلی جا میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • نمیدونم....شاید حالا به مامانم بگم الان مادربزرگم اومد خونم امشب پیشمونه من برم تحقیق هامو انجام بدم ...میگه واسم فیلم بذار.............یا علی
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ساکونو جون ما نمیخواستیم ناراحتت منیم عزیزم....
    اخه من که اول نگفتم اگه شکایت داری به ارزو بگو
    اصلا چرا نیان؟؟؟؟؟نمیخوام ناراحتت کنم میخوام دلیلشو بدونم...ناراحت نشو بابا...اخه توی سایتای دیگه اونا بودن خیلی حال میداد.ساجده رو نمیدونم بهم گفت کار داره ازمونها و درسا نمیاد....ما ها هستیم.به علاوه تعدادمونم کمه...اخه بیان مگه چی میشه..؟؟؟


    وااااااااااااااای دیدی همش دور و ور ایلین میپلکید....فضول دیگه.........................................................................................

    ساکونو باز انتخواب با خودته به ارزو بگو...من بی تقصیرم
    ساعت 3 تا 9

    اها فردا فلش میارم واسم هر چی می خوای بریزی بریز
    سحر امروز مینو خیلی با حال بود قشنگ ادم میتونه گول ظاهر مظلومشو بخوره

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    اها 5 شنبه این هفته یا هفته ی دیگه تولد میگیرم میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شما خوش باشید سحر خانم . 

    ساجده هم موافقه ؟ 

    شما دخترید اصلا من نمی دونم چی بگم ؟ 
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • من مشکلی ندارم با اومدن پسر ها
    مدرسه عالی بود
    سلام 
    خوش باشید با پسرا من دیگه میرم . 
    بهتون خوش بگذره . 
    میدونید چون طرز فکر ما با هم فرق داره . 
    دختر دایی من هم گفت اینا دوست دارن با پرا چت کنن ولشون کن . 
    من چت کردن با دوستان صمیمیم که دونفرن و دختر داییم تو گروه تلگرام بیش تر میپسندم تا چت با 100 تا پسر و نا محرم . 
    دختر داییمم می خواست بیاد اما دیگه نمیاد . 


    بای خوش باشید 
    اوه ببخشید روکی هم یا همون معصومه میگه بیان....
    پس تکمیل فردا ساعت 3 اونا میان البته اگه ساکونو خانم راضی باشن
    سلام بچه ها بعد از تعطیلات مدرسه ها خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اهااااااااان راستی خواهرم رویا میگه پسر ها روبیارن یا نه

    ما میخواییم رای گیری کنیم
    سحر میگه پسر ها بیان
    رویا میگه بیان
    من میگم بیان
    اما ساکونو جون میگه نه
    معصومه تو چی بیان یا نیان؟؟؟
    به نظر من اگه بیان بیشتر حال میده چی میشه مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ساکونو من شب کوک نمیبینم
    من استیج میبینم توی شبکه منوتو

    خیلی باحال بود ولی ای کاش فریاال نمیرفت

    اما ایول که امین دوم شد                           رپر منه.........عشقه عشق
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • من مشکلی ندارم که پسر ها بیان

    تازه پسرخالمو دوستاش دوست دارن...
    اره دقیقا بیاین خدمون حال کنید

    نه ساکونو باهات قهر نیستم عشقم
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام بچه ها
    رویا پسر هارو ول کن
    رویا خواهر ارزو هستش
    من میخوام پسر ها رو بیارم
    تازه هم کلاسی زبان سحرم
    اصلا بیایین رای گیری
    کیا دوست دارن پسر ها بیان؟؟؟
    معصومه جان شما با من قهری ؟ 
    آخه چند تا سوال پرسیدم جواب ندادی ؟
    سلام


    وووووووووووووووااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



    شنبه مددددددددددددددددددررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسههههههههه
    بچه ها کی شب کوک میبینه ؟ 
    دیدین این داورای بی شعور محمد رضوان رو حذف کردن . 
    دیشب هم همین طور علی معصومی رو حذف کردن البته دیشبیه ایراد داشت اما رضوان ایرادی نداشت 
    میبینید شب کوک 
    چون ما دختریم و دوست داریم با دخترا چت کنیم . 
    رویا رو شما میشناسید بچه ها ؟ 
    چرا؟؟؟؟؟؟
    سلام کسی نیست


    نه

    اگه بیان من میرم

    سلام بچه ها تو این سایت پسر ها هم میتونن بیان؟؟؟؟؟؟

    اگه موافقین بگم بیان تا شب به من بگید یا ارزو من خواهرشم
    اگه بیان خوب میشه باحالن داداشم با چند نفر دیگه خودی اند...

    بذارین بیان
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ببخشید من 13 سالمه من بهمن تولدم بود یادم رفت
    سلاااااااااااامممممممممممممممممممممم


    کسی نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


    راستی من امشب و بعد از ظهر نیستم

    بعد از ظهر می رم باغ فردوس واسه عکاسی
     

    شبش میرم عروسی دختر خالم

    ساق دوشم الان تو ارایشگاه دارم با تبلتم میچتم

    بعد ساق دوش داماد اسمشارمین

    هم سن خودمه











    بببببببببببببببااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    چشم سحر جان 
    من کلاس ششم ام 
    چند ماه دیگه ۱۲ سالم میشه 
    دست راستم 
    دوست صمیمیم رزیتا و نگین 
    ما جایی نرفتیم فقط با دختر داییم اینا رفتیم تفرش 
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ساکونو سحر صدام کن
    12 سالمه
    چپ دستم
    دوست صمیمیم معصومه
    دختر داییت قبلا اومده بوووووود...از زویا خبری ندارم...نه
    خیلی وقته نیومده...
    راستی چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مسافرت نرفتین؟؟
    من رفتم دو روزه:مازندران
    سلام خوبی سحر جان 
    عیئدتمبارک 
    من اصلا نمی دونم قضیه دعواتون چی هست ! 
    من شما رو سحر صدا کنم یا آتنا ؟  
    عزیزم شما ریوزاکی رو می شناسی ؟ 
    دختر داییمه 
    آخه جمعا ۴ تا پیام داده اولیش درباره ساکونو 
    دومیش حرف من رو تاکید کرده 
    سومیش جوابمو داده 
    الانم برای من پیام داده آماده شو دی بریم تفرش 
    سحر جان از زویا جون خبری نداری ؟ 
    کلاس چندمی ؟ 
    چند سالته ؟ 
    دست چپی یا راست ؟ 
    اسم دوست صمیمیت چیه ؟ 
    این چند تا سوال آخر که شخصیه رو لطفا همه جواب بدن 
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • راستی زدید کنسرت قهرمانان تنیس خیییییییییییییییلیییییییییی با حاله حتما دانلود کنید
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • خوب من دیگه رفتم
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • همچنین

    لاااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییک
    هر اهنگی حتی بی هماهنگی میشنوم

    یاد تو می افتم این اخرین ، اهنگیه که من میتونم بگم

    تو نبودت خیلی تنگ میشه دلم


    تقدیم به سحر
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • معصومه امروز عموم همونی که از اوون کارتونا بهم میده قراره بیاد کلی هم میخواد واسم فیلم بیاره.بهش گفتم نانسی درو بیاره اما گفت تو اینترنت فقط همون یه دونست که واسم دانلود کرد
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • حالا منو خودمونیم چه قدر دلت از من پر بود!!!!!! ولی الان دیگه تموم شد
    به نظر من امیر حسین حقش بود اول شه...امین هم همینطور
    اما فریال چرا حذف شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا....................چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من رفتم دوستان تا فردا امروز دیگه نمیام کار دارم
    ساکونو کوشی بیا دیگه
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • معصومه مامانم چیزی نگفت.کارتم نداره....حالا ولش کن زیاد مهم نیست
    وااااااااااااااااااایییییی چرا امین دوم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من نمیخوام
    همه اهنگاشو دارم همرو هم حفظم
    حالا منو بخشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    فعلا به خونمون زنگ نزن باشه
    ممنونم....
    برو اهنگ <اخرین اهنگ>از مسیح و ارش APرو دانلود کن سحر خیلی باحاله
    ککککککککککککککوووووووووووووووووووووووو
    شششششششششششششییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    اخ جون امیر حسین اووووووووووووووووووووووووووووووللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    شششششششششششششششششششششددددددددددددددددد

    اااااااااااااممممممممممممممممیییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننن دوووووووووووووووووومممممممممممممممممممممم

    وووووووو

    پااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننیییییییییییییییییییییییییدددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااا
    سسسسسسسسسسسسسسسسسسسووووووووووووووووووممممممممممممم
    من هم کلی اهنگ دوبس دوبس دارم که اومدم بهت می دم

    مامانت دوست داره با من حرف بزنه؟
    چه حرفی؟
    بعد اومدم مدرسه شماره خونه ی جدیدیتونو بهم بده

    اگه مامانت با هام کارداشت بگو به خونمون زنگ بزنه

    یه اتفاقایی تو عید برام افتاد 14 بهت میگم
    شلام عشقم اره بخشیدمت ولی از دستت دل خورم اومدم مدرسه همه چیرو میگی

    مامانت به خانم مدیر چی گفت

    کلک نگفته بودی خونتونو عوض کردی

  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ببخشید دوستان ما امروز مهمان داریم الان کار دارم داداشم از خواب بلند شد...داره تو گوشم جیغ میکشه...کارتون میخواد...راستی تو اینترنت بزنین کنسرت قهرمانان تنیس
    اینقدر باحاله ساکونو ریوماشو حتما نگاه کنبن ریوما ساکونو رو بقل میکنه...خخخخخخخخ


    حالا فعلا راستی امروز ظهر هم هستم... فعلا بااااااااااااااییییی
    معصومه امید وارم منو بخشیده باشید...
    بوووووووووس بووووووووووووووووووس ببببببووووووووووووووووووووسسسسسس

  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام بچه ها ببخشید همه گی من واسه همه مشکل ساختم دوستان...ارزو و ساجده خودم حلش میکنم:
    بچه ها این مشکل بین منو معصومه هستش:دوست عزیزم ببخشید چند وقت باهات حرف نزدم.همش تقصیر مینو هستش.من با تو دوستم عزیزم.راستش مینو دهنلقه خودت میدونی که...
    به خاطر خودت باهات حرف نزدم که اونم به خاطر خودت اما چشم ببخشید من جبران میکنم میدونم با مینو ادم فروش چیکار کنم...اون قضیه مدرسه اومدن هم حل شد چون مامانمو راضی کردم که نیاد اما اومد تو قایب بودی اما در اون مورد پاورپوینت نذاشتم حرف بزنه...ایلین اون موقعییی که قایب بودی بهش گفتم مامانم فهمیده...میخواست بهم اهنگ های ساندارا رو بده که گفتم نهههه...به خاطر خودش الانم به خاطر تو با مینو قهرم اگه 14 بیای مدرسه یا قبل از تعطیلات میفهمیدی من اصلا باهاش حرف نمی زدم...
    بگذریم دوستان عیدتون مبارک.مشکل ما هم امیدوارم حل شده باشه چون من هنوز باهاش دوستم اما یواشکی تو مدرسه...ساکونو اومدم عزیزم اگه کارم داری ظهر ها بگو چون بقیه روز ها وقت ندارم ببخشید
    ارزو و ساجده جونم ممنونم از اینکه حرفامو گفتین
    ریوزاکیییییییییییی سلااااااااااام خیلی وقته کم پیدایی...
    باااااااااااااااااااازم معذرت دوستان
    راستی معصومه فیلم اسپایدرویکو دانلود کردم اگه میخوای بهت میدم...کتاب نوروزتو حل کردی؟من 54 صفحشو حل کردم...
    خانم ها هول نکنید
    معصومه جون باور کن
    شوخی چیه
    من میدونم دیگه
    نه بین تو و ایلین نه
    بین تو و اتنا یا همون سحر
    منو ببین ایلین میدونه واسه سحر چی شده
    اتنا با تو قهر نیست
    14 فروردین میفهمی دیگه
    اصلا به منو ساجده مربوط نیست
    دیگه بسه عزیزم خودت میفهمی اصلا خوب نیست پشت سرش حرف بزنیم
    روکی جون نگران نباش با تو دوسته مامانش نیومده مدرسه میخواست بیاد اما نیومد
    روکی جونم من تازه باهاش حرف زدم با تو دوسته اما به خاطر تو با مینو قهره ندیدی اصلا باهاش حرف نمیزنه!!!!!!!!!!!
    حالا این بحث تمومه.ساجده هم این چند روزه نیست....بای بای
    اهااااان...روکی سحر باهات دوسته اما فعلا به خونشون زنگ نزن عشقم
    تا بعد روکی خانم امیدوارم بفهمی سحر به خاطرت چه کارهایی کرد...
    یعنی مینو داره بین من و ایلین جدایی میندازه ؟

    اتنا یا همون سحر اصلا با من دوست نمی شه پارسال هم اینجوری بود؟

    بچه ها تلگرام هر کی داره شمارشو بده سیو کنم با ساجده حرف خصوصی دارم

    مامانش نمیاد مدرسه خدش همش میگه ولی نمیاد
    منظورم اینه که اسم سحر . سحر نیست اسمش اتنا هستش


    عزیزانم عید همهگی مبارک یعنی الان ایلین با من قهره واااااااااااااااااااااااااااااای

    دفتر اموزشگاه چی؟
    ما پوشیدیم تازه شما می خواید بپوشید 
    سلام ببخشید دیر اومدم ساکونو ساکونو بابام میگه حاضر شو بریم تفرش دیگه 
    ریوزاکی 
    دختر داییمه بچه ها 
    ریوزاکی اومدی ؟ 
    آرزو جان اسم وب شما چیه ؟ 
    سلام دخترای خانم های عزیز 
    عید همتون مبارک 
    بچه ها برای همه دعا کنید و مخصوص برای من 



    ساجده جان شما هم کلاسی سحر که نیستی ؟ پس چرا شمارشو داری ؟ چطوری ؟
    شماره زویا جان هم داری ؟ آخه چند ماهی میشه نیومده 
    آرزو جان شما که هم کلاسی سحری پس حتما می دونی مینو کیه - مینو کیه ؟
    مشتاق اومدن سحر تا ۱۴ فروردینم . 
    معصومه خانم اگر توضیح بدی اون پیامتو که گفتی این سحر سحر نیست اتنا صادقیه ممنون میشم 
    سلام بچه ها من دوست سحرم یادتونه که نههههههه؟؟
    اره منم با ساجده موافقم...معصومه به منم گفته...
    عیدتون مبارک
    راستی این دختره مینو اینقدر ازش بدم میاد که نگو
    اخه هیف نیست میون دو تا دوستو از بین میبره تا بایکی دیگه دوست شه
    راستی مینو و فاطمه هم سر امتحان مطالعات با هم کاغذ دادن خود سحر گفت عشقم
    راستی بیایین به وبم چیزای جدید گذاشتیم منو رویا
  • ساکونو جان (ساجده)
  • شنبه 1395/1/14 توی مدرسه کنار دفتر اموزشگاه ساعت 9 صبح زنگ اول منتظرش باش
  • ساکونو جان (ساجده)
  • به خونشونم زنگ نزن....دوستت ایلین هم میدونه..مینو هم میخواد باهاش دوست شه اما سحر به خاطر تو نمیخواد
    گفت به خاطر خودت به خونشون زنگ نزنیییییییییی
  • ساکونو جان (ساجده)
  • خانوما این دختره همه ما رو گیر انداخته در ضمن من شماره سحرو دارم همه چیزم درباره اش میدونم
    خانم روکی عزیز پیغام سحر:اصلا به خاطر چیزی که تو فک میکنی با تو قهر نیست.اصلا با تو قهر نیست.دوستش مینو اومد خونشون همه چیزو از اونا گذاشت کف دست مامانش.گفت دوست داره باهات حرف بزنه اما با وجود مینو نمیتونه چون مامانش میخواست بیاد مدرسه همه چیز بگه...خودت بهتر میدونی چیرو...شماره اش هم اشتباهه لطفا شماره اصلی اش را نده...اون گفت دوست داره باتو دوست شه اما مینو همه چیزو گفت همه چیز...say i love you. حالا فهمیدی...برو بهش بگو یواشکی یکجای مدرسه قرار بگذارید.داستی گفت مینو اصلا قابل اعتماد نیست...الانم باهاش قهره به خاطر تو...یکم به فکرش باش عزیزم...من همه چیزو درباره اش میدونم.به فکر دوستت بااااااااااااااااااااااااااااااش...
    راستی به زودی سحر میاد...........بعد از عید








    عییییییییییییییییید همه گی دوستای من مبارک...
    روکی جان امید وارم فهمیده باشی چی گفتم.............منم با تو اشتی
  • معصومه -روکی
  • من گفتم باباش گل فروشه

    همه چیز رو در بارش درست گفتم

    من باهاش قهرم نمی تونم بهش زمگ بزنم

    اگه اشتی کزرم بهش زنگ می زنم

    معصومه خانم من ساکونو هستم نه ساجده جان . 
    حالا چرا سحر جان نمیاد ؟ چون شما نرفتی مدرسه ؟ 
    نه اصلا سحر جان همچین آدمی نیست . تو پیاما خوندم شما گفتی نمیدونم گل فروشه و از این حرفا . 
    میشه بهش زنگ بزنی و بگی برای چند لحظه بیاد تو این سایت تا من باهاش صحبت بکنم. شما زویا جان رو میشناسید ؟ اگر شمارشو دارید لطفا بهش زنگ بزنید و بگید بیاد . 
  • معصومه=روکی
  • ساجده جون من معصومه هم کلاسی سحرم البته سحر دوست سابقمه از زمانی که عابله مرغان گرفتم و یک هفته مدرسه نرفتم خانم بهشون بر خورد می رفتم مدرسه خودشو واسم میکشت
    البته من نمی خوام به هیچ کسی توهین کنم به خودتون تگیرین
    پس از دست من ناراحت نباشید
    اگه از دست من ناراحتی منو ببخش
    اهان روکی واسه اینه که من کارتون عاشقان شیطانی رو دیدم  از روکی خوشم اومد
    وگرنه تو قهرمانان تنیس موموشیرو رو خیلی دوست دارم
  • معصومه=روکی
  • عزیزم  من شماره ی سحر رو دارم 
    01342325832
    ساجده جان از سحر جان خبر نداری یا از زویا جان ؟ از کدومشون بی خبری ؟ 
    راستی این خانم معصومه روکی کی هست ؟ شما شماره سحر جان رو نداری ؟ یا سمیرا جان ؟ اگه داری بهش زنگ بزن و پیغام منو بهش برسون .مرسی 
  • ساکونو جان (ساجده)
  • نمیدونم ازش خبری ندارم
    کم پیدایی عزیزم!
    اره ما بهش توجه نمی کنیم
    سلام ببخشید دیر به دیر میام 
    از من به شما نصیحت غریبه ها رو راه ندید تا با ما چت کنن 
    سحر جان شما بیا حتی اگه این خانم محترم به شما یا ما توهین کرد ما باهاش کاری نداریم 
    راستی زویا حان کجاست ؟
  • ساکونو جان (ساجده)
  • برو گم شو
    اصلا از کجا معلوم تو یهودی نباشی


    گاو و خر خودتی.....
    خیلی بی ادب و همینطور هم رو داری
    ما از تابستون با هم بودیم

    اگه با پای خودت نری بیرون به فاطمه میگو ریموت کنه
    گاااااااااااااااااااگگگووووووووووووووووول

    حالا داره به ما دستور میده
    سحر جون ولش کن تو بیا عزیزم
    اینجور ادم ها رو اصلا نباید دوست شناخت...
    دختره خنگ
  • معصومه=روکی
  • لاز کجا معلوم خودت اتنا یا همون سحر خانم نیستی ها
    کس خل
    اصلا ناراحت نمی شم
    تازه خیلی دختره بی تربیتی هم هست
  • معصومه=روکی
  • هر کی این حرف رو زده خیلی خره  گاوه


    واسم هم مهم نیست

  • .............................
  • بچه ها بابای معصومه هم لاش خوره...
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    من همه را مسخره می کنم
    در ضمن اصلا خوب نیست که کسی رو اذیت کنی
    ما حرفاتو باور نمیکنیم
    برو جوش بیار
  • معصومه=روکی
  • یه چیز دیگه همه خوب بخونین این سحر سحر نیست
    همون آتنا وکیل صادقی هستش از لاهیجان و12 سالشه و مدرسه ی شاهد درس می خونه آدرس خونشون
    لاهیجان خیابون برق و آزادگان کنار لبنیات فروشی تر گل
    شماره ی منزل
    01342335832
    یه داداش هم داره اسمش اتین
    پدر گل فروشه و مادرش خونه داره
    دیدی حرستو در اوردم
  • معصومه=روکی
  • تو دوست نیمه راهی
    اصلا نمی تونست تو رو دوست شناخت
    یادت باشه منم خیلی خوب بلدم حرس بدم ولی به موقعش
    حالا حالا ها کار دارمت منو این شکلی نگاه نکن
    اگه جوش بیارم جوش میارم
  • معصومه=روکی
  • کجایی یه اهنگ رضا رامیار دانلود کردم شنبه واست میارم
    سالم نمیشم نباشی تو پبشم من عاشق کی بشم
    هههههههههههه
    اهنگ مثل من روانی دوبس دوبسه
  • معصومه=روکی
  • کجایی خونه نیستی خیلی به خونتون زنگ زدم چرا جواب نمی دی
    وووووووووووووووووووووااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییی فلشم دسته توئ
    اهنگ هاشو دوست داشتی ساندارا تنها خونده بودا لی مین هو هم توش بود خیلی باحال بود
  • معصومه=روکی
  • وای دیگه حوصلم سر رفت سحر نمیای عیادتم 
    دارم میمیرم
    شاید این روز های اخر عمرم باشه😭😭😭😭😭😭😭😭😫
    و بوس اوجومایی💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏
  • معصومه=روکی
  • احتمالا سه شنبه میام مدرسه دیگه زخم عفونی ندارم
    یک روز استراحت کنم حالم بهتر می شه بعد میام مدرسه
    امروز حالم بهتره
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • نه خودم گفتم
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • معصومه=روکی
  • صوفیا گفت تا 30 بهمن من فقط پارچه رو گرفتم

    ووووووووووووووووووووووواااااااااااااااای
    من هنوز لباسم اماده نیست
    متمئنی که گفت تا30 بهمن
  • معصومه=روکی
  • تو حتما لباستو شنلی بدوز باشه
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • کی حوصله تاترو داره................
    چجوری میخواد مارو مجبور کنههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستی مهمان داریم پسر خالمه
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    میگه نمیام 
    میگه باید از مدیر اجازه بگیری بعدااااا
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • معصومههههههههههههههههههههه
    30 بهمن میریم
    زود خوب شوووووووووووووو
    اوااااااااااااااااااشو....        خخخخخخخخخخخخخخخخ

    راستی نیم سال اولو خیلی خوب شدی؟من همرو خیلی خوب شدم....هورااااااا


    اوااااااااااااااااااایعنی دیگه کارتون اوجومایییییی نمیگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه قدز بد
  • معصومه=روکی
  • برو تئاتر 15 دقیقه ازش گذشته فقط30 دقیقه مونده بدو خودتو برسون
  • معصومه=روکی
  • بد بخت شدی چون تئاتر تی تی نرفتی

  • معصومه=روکی
  • راستی معلم زبانم بامدیر اموزشگاه دعواش شده دیگه نمیاد
    از شانس گند من فلشش پیش منه
    وووووووووووووووای دیگه از کی کارتون بگیرم
  • معصومه=روکی
  • کجایی
  • معصومه=روکی
  • من میگم بیا لباستو مثل شنل درست کن
    چون اوجوری که خانم صوفیا گفته اصلا قشنگ نمیشه
    چادر  جشن تکلیف مثل اون دستات باید از اون بیاد بیرون
    و باید نیم دایره باشه

  • معصومه=روکی
  • لباس دوختی؟
  • معصومه=روکی
  • یعنی جشنواره هسنش
  • معصومه=روکی
  • من لباس ندارم
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • ااااوخیییییییییییییییی
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابیییی
    دلم میخواد خفت کنم میدونی چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    ما تو مدرسه سر صف تاترو اجرا کردیم....
    تو نبودی.......
    خانم مدیر بهتون زنگ زد..................................................................................................
    خلاصه امین به جای تو بازی کرد.....
    هر وقت خوب شدی اومدی من تو رو میکشم
    تا قبل از 30 بهمن مارو میبرن ارشاااااد........
    وااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییی                سوفیاااااااااااااااااااااااا
    من بد بخت شدم...........

  • معصومه=روکی
  • هوی
    نه
    کجایی
    بیا دیگه



































































































    ااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههههه
    حوصله ام سر رفت
    حالم خیلی بده
    اااااااااقا بیا دیگه
    باتو ام
  • معصومه=روکی
  • تئاترو چیکار کنم؟
    صوفیا منو می کشه به بچه ها هم بگو
  • معصومه=روکی
  • یک هفته نمی تونم بیام مدرسه
  • معصومه=روکی
  • سحر گاوم زایید عابله مرغان گرفتم
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • سلام روووکی جان ساعت 9 میبینمت.......
    سایانورا
  • معصومه=روکی
  • هوی ننننننننننننننننننننننننننننننههههههههههههههههههه
  • معصومه=روکی
  • سلام

  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • معصومههههههههههههههههههههه..........رووووووووووووووووکییی
    بیاااااااااااااااااااااا
    الان فکر کنم مینو هم میاد...
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • راستی خبر مهم بارسلونا و الواته 2_1 بارسلون برد
    هوووووووووووراااااااااااااااااااااااااا
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • پییییییییییشتتتتتتتتتتتتته
    نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووییییییی
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • معصومه سلاااااااااااااااام
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • بااااشه فردا میبینمت دارم فوتبال بارسلونا و الواته رو نگاه میکنم تا الان بارسا 1 _0 جلوهه
    سایانوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • راااااااااااااااااستی اون کجااااااااااااااااایییی
    منو یاد یه چیزی انداخت اون شعره....
    می خوندی
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    فردا میدونم باهات چیکار کنم
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • سلااااااااااااااااااااااام
    مگه نگفتم یه وفت معلوم بیایم؟؟؟؟؟؟؟
  • معصومه=روکی
  • سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسححححححححححححححح
    ححححححححححححححححححححررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    ننننننننننننننننننننننننننننه
    ههههههههههههههههههههههههههههههووووووووووووووووووووی
  • معصومه=روکی
  • کجااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییی
  • معصومه=روکی
  • سلام اومدم
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • بعدا یه سر به وب ناهید بزن اصلا انلاین نمیشه
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • اهاااااااااااان غذا هارو درست کردی؟؟؟؟؟؟
    من همرو درست کردم...
    البته مردم
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • رووووکی جااااااان 
    نمیخوای بیای؟؟؟؟؟؟
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • رفتی که بازم
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • میدونی رم چند سالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • اومدی که خنگول
  • معصومه=روکی
  • بگو
  • معصومه=روکی
  • خب خوبی
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • بااااااااااااااااااااشه بعدا میبینمت......................
    بیا یه چیزی درباره رم دارم
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • اهاااااااااااااااااااااااااااااااان دیگه
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • من را کشتی
    من رفتم
    10 دقیقه دیگه میام
    ووووووووووااااااااای به حالت اگه نباشی..............
    فعلا بااااااااااااااااااااای
  • معصومه=روکی
  • سحر باید برم ساعت 8 میام مامانم میگه برو بخواب بوس بوس
  • معصومه=روکی
  • امودم
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووکیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی




    بیا دیگه


  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • هوووووووووووووووووی
    پیشته کوشی؟؟؟؟؟؟
    ننننننننننننننننننهههههههههههههههههههه

  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • روووووووووووووکی
    کوووووووووووووشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایچی کیکومارو (سحر)
  • سلاااااااااااااااااااااااااااام
    اوددددددددددددددم
    منووووووو کشتیییییییییییییی
  • معصومه=روکی
  • سحححححححححححححححححححححححححر
  • معصومه=روکی
  • سلام
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • ساکونووووووووووووووو
    من اومددددددددددددددددممممممممم
  • عشقم ایجی
  • خیلی عالی بودند عزیزم 
    لاااااااااااااااااایک 
  • فوجی عشقم
  • ایجی ادم با حالیه بلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله هم کلاسی ما اینه
  • خواهر ایجی
  • یه اسمون داداشمو دوس دارم
    سلام
    یه سواال
    چرا ایجی همیشه چسب رو صورتشه؟؟
  • اینهیه کیکومارو
  • سلام فاطمه جون وب خیلی قشنگی داری به وب ماهم سر بزن
    خوش حال میشم!
    جیگر فدات
  • سویودوجیمی
  • سلام بیا وبم http://girlscity13412.mihanblog.com/ 
  • نوریما ایچیزن
  • فقط همینارو داری
  • ایجی کیکومارو
  • ممنونم به حرفم گوش کردی
  • سیوسکه فوجی
  • من هم کلاسی ایجی هستم
  • فاطمه کیکومارو
  • بازم ازایجی عکس بزار
    پاسخ:
    باشه
  • اینهیه کیکومارو
  • عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودند عکسای خیلی قشنگی گزاشتی فاطمه جان ممنون واقعا لاااااااااااااااااااااااااااااااااااایک داری خواهش میکنم بازم ازایجی جونم عکس بزار.
    پاسخ:
    چشم
  • ایجی کیکومارو
  • عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووود..................... عاشقشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی