قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

سلامی دوباره

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

خوبید؟؟


اومدم یه سر بهتون بزنم


دلم برای همتون تنگ شده

دوستون دارم

اینم یه چند تا عکس

بفرما ادامه مطلب


Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

Image result for prince of tennis ryoma wallpaper

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۹۲)

سلام. من شنیده ام که یک بار توپ ساکونو در اب می افتد و ریوما آن را برایش می اورد. میشه لطفاً درباره اش توضیح دهید ؟ چون من هر چه می گردم ویدیو ای در این باره پیدا نمی کنم. لطفاً توضیح دهید ، ممنون😘
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • بچه ها بیاین تو قسمت اهم من هستم دیگه اسم پسرا جلو نباشه
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممم


    پسرا رفتن هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ارزو 13 سالشه مثل خودم...

    معصوم چرا نیومدی امروز تو کلاس کلی اهنگ گذاشتیم رقصیدیم....

    حال کردیم
    ارزووووووووووووووووووو
    چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام من الان با کامپیوتر اومدم 
    نمیتونم بیام ببخشید 
    تازه اگه این وعض رو دارید که اصلا ممکنه نیام 
    مگهآرزو چند سالشه که پسر بازی .... 

    سحر زیر انداز رو بیار
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییی



    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ارزوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    اوخییییییییییییییییییییییی

    نازیییییییییییییییییییییییییییییییییی
    میای عشقم
    حالا ببینم چی میشه





    اما ازت دلخورمو نمیبخشمت فردا هم شاید نیام
    ارزو عشقم فردا تو شیشه گران بغل کالج میبینمت ساعت 4 تنها باش کارت دارم
    برو بیرون

    حالم بد میشه وقتی اسمت رو میبینم
    ببخشید دو روزه انلاین نشدی توی تلگرام
    برات پیام فرستادم جواب ندادی!
    رویا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تو برو اونور حوصله تو رو دیگه اصلا ندارم...


    معذرت میخوام ببخشید

    الان بهتری
    از رویا یه چیزایی شنیدم
    ارزو
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • وای واااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییی


    اوخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


    معصومه فردا میدونم چه جوری با محدثه اذیتت کنم

    فردا سر صبح ارتینو میارم
    ایلین ببین چیکار میکنه

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گم شو

    حالم از پسرا به هم مخوره
    چشم بذار اخرین حرفمو به معصومه بزنم:خیلی دوست دارم عشقم منتظرم بهم زنگ بزنی هر روز هم با هم قرار میذاریم.....تا بعد از ارزو میپرسم شاید نظرش عوض شد.
    ارزو جون ول کن مهم نیست ما بهشون محل نمیذلریم
    الان میدونم چیکار کنم
    عشقم
    ارتا رو انتخاب کردم
    شما ها که بازم اومدید.........

    چرا حرف حالیتون نمیشه

    گفتم تک تک پسر ها گم شن برن بیرون وگرنه میدونیین چیکار میکنم
    میدونم دیگه
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • امیر تو از کجا میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    برو بابا

    سحر دختر خالمه مال خودمه
    اوهوییییی

    سحر چیییی؟؟؟؟؟؟؟
    برو بابا
    من هم روکی هم سحرو میخوام
    یکی واسم تو ضیح بده اینجا چه خبره من اعصابم ریخت به هم



    معصومه خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    خودت بین ما سه تا انتخواب کن
    نمیدونم
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • اوخیییییییییییییییییییییییییییییییی
    بیچاره

    سر ارتا و یاشا چی اومد؟
    حالام بد بود دیروز

    با امین قرار داشتم اما الان حالم ازش بهم میخوره
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • خوبی؟؟؟؟

    اعصابت خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چی شد یه دفعیی
    سلام


  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • دیدی گفتم الان ارزو هم میاد
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام

    اوه اوه
    سلام چه خبره
    ارتا بهت گفتم خفه شو برو بیرون نیاااااا


    اعصابمو خورد کردی میرم به مامانت زنگ میزنما
    یعنی چی اینجا چه خبره

    یاشا و کامران کین دیگه بی شعورا.......


  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • راستی بچه ها شبکه جم جونیور فقط 5 شنبه ها کارتون وینکسو میذاره امروز تبلیغشو دیدم....


    خیلی باحاله صحنه دار و انیمه ایی
    بابامم با هام دید گفت با حاله خوشش اومد
  • یویی ( سمیرا )
  • سلام دوستای خوبم حالتون خوبه


    شد برنامه کودک

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


    چه خبره من نبودم 50 تا پیغام
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • الان میاد
    سلام من دوست سحر هم کلاسی باشگاش هستم یادتونه که کیانا
    به به بببه به.............چه خبره اینجا؟؟؟

    ارزو خوبی؟تو چی رویا؟؟سحر و که میدونم!!!!!معصومه رو نمیشناسم تازست؟؟ساکونو خوبی؟

    من چند وقت نتونستم بیام ببخشید

    سمیرا کو سحر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اوووووووف  اوووووف  اووووووووووووووووووووف

    الان اعصاب نداره با دوست پسرش قهر کرده حالش بده




    بس کنین دیگه پسرای خنگ
    ارسلان و مجبور کردم بیاد بیرون
    شما هم بس کنین
    یاشا اگه سحر بهم نمیگفت که یاشا داری یا نه امرا میاوردمت......گفتم پسرا گم شن بیرون....


    سحر یاشا از همشون بد ترهههههه
    کاامران نمیدونم کیه اما ارتا و یاشا یه کلمه دیگه هم نباد حرف بزنین و بیاین.....

    گفتم یه پسر دیگه بیاد اینجا فاطمه جون میدونه با هاتون چیکار کنه منم همینطور
    پس پسرا برن بیرووووووووووووووووننننننننننن


    روانی شدم
    اععصاب برام نذاشتن
    ارتا کامران برین بیرون چه غلط دارن میکنن اینا
    ارتا بهت گفتم خفه شو برو بیرون


    گفتم دیگه نیا
    شمارتو داره
    الو جنابالی کی هستی؟؟؟؟؟؟

    چه غلط میکنی اینجا؟
    یعنی چی من تو رو میخوام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ببخشید لمونی
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • راستی کی فیلم لامونی رو دیدیه؟؟؟؟؟؟؟
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • بیا دیگه.......خوب ما هم امتحان داریم اما هر وقت کارمون یا درسامون تموم میشه میایم..تازه به علاوه کلاس زبان و ریاضی و ورزشیو...  خیلی کارمون زیاده اما میایم.تو هم بیا نمیخوام مجبورت کنم اما حال میده.......من بیشتر ظهر ها و غروب ها میام تو هم برنامه ریزی درسی و کار های متفرقه انجام بده وقت میکنی مثل منو معصومه اونم ولی همش ظهر ها میخوابه اما من نه کم خوابم...تا ساعت 4 صبح بیدار میمونم هم فیلم ترسناک نگاه می کنم هم مرور درسهام.....حال میده بیا برنامه ریزی کن بیا.....منو معصومه همیشه ساهت 7 غروب انلاینیم.....
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • خواهش میکنم بیا

    هر وقت کارت تموم شد بیا
    شب
    ظهر
    صبح
    هر ساعتی که خواستی
    من نمی تونم بیام به خاطره امتحانا 
    دختر داییمم همین طور 
    دیگه پسر ها تو این سایت نمیان...وگرنه خودم و فاطمه میندازمتون بیرون..........................ساکونو جان دیگه نمیان میخواستم بهت بگم دوباره بیان.اینا پر رو شدن دوباره بیا تو ایجی کیکومارو..........بچه ها بیاین منم میام............اگه پسر ها بیان اونجا دیگه من میدونم و شما ها......
    سلام 
    اینم عاقبت چت کردن با پسرا 
    ما مشهد بودیم الان اومدیم 
    چقدر پر رو کی کامرانو معرفی کرده
    معصومه ارتا رو ول کن بیا با من ارتا رو ول کن
    جانم چه غلطا
    سحر جون من هم تو رو می خوام هم معصومه رو
    چرا سرم دعوا دارن

    اره منم باشگاه بودم


  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • معصومه فکر کنم یاشا و کامران و ارتا سرت دعوا دارن


    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • باشگاه بودم

    یاشا دوستته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سحر کوشی
    سلام به کسانی که تازه اومدن
    سلام بچه ها
    سلام تازم
    سلام 

    سسسسسسسسسسسسسسسسسسسحححححححححر

    کککککککککککککککو.وووووووووووووووووووووووشششششششششششششیییییییییییییی
    مرسی ارتا جون

    چشات قشنگ میبینه

    بعد وقتی تنها بودم بهت زنگ میزنم

    عشقم شمارمو الان بهت میدم

    09128959617

    اینم از این
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام بچه ها خوبین

    من امروز ساعت 7 نمیتونم بیام خونه مادر جونمم

    ساعت 9 شب میام





    فعلاااااااااااااا
    سلام معصومه عکس امروز اجراتو دیدیم....

    تو و سحر

    خیلی با حالین

    معصومه عشقم
    کککککککککککککککککککککوووووووووووئئئئئئئئئئئن



    ارتا به ارزو بگو شمارتو بده به سحر بعد سحر بده به من
    سلام سحر
    کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییننننننننننن
    ارتا کدوم و کی عکسم دیشبو دیدی
    سلام عشقم خیلی خوشگل شده بودی


    جام خالی که باهات برقصم
    سلام سحررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    خوبی ارتا

    حالت چطوره عشقم
    تولد منه
    سلاممممممممممممممممم


    حالا فردا عکس میندازم ببین
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام بچه ها خوبید
    اره دیدیم عکستو

    خیلی خوشگلو با حالی عشقم....
    ارتا عکسمو دیدی؟

    نظرت چی بود 

    سحر 5شنبه میاد عکس تو رو به من نشون میده


    خداحافظ عشقم

    ببببببببببببببببااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی
    سلام بچه ها من رفتم بیرون کیک سفارش بدم واسه همین نیستم

    ساعت2تا6 هم خواب بودم

    سلام به همگی دوستان عزیز

    صبر کن ببینم تولد کیه منم میااامممم
    سلام

    من که اومدم
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • اووووووووووووووووووووووووووووووووووومددددددددددددددددیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • عالیه عزیزم بازم بذار خیلی کم سر میزنی
    سلام دوستان تنیسی من.
    من یه وبلاگ برای شاهزاده تنیس ساختم.
    اگه خواستین بیاین به@justanime پیام بدید.
    قوانین و لینک رو براتون میذارم....
    Aleye azizam

    Afarin 
    Khobe
  • سلنا گومز
  • سلام
    ممنون دلمون برات تنگ شد میشه یه عالمه عکس از شیراشی بزاری؟؟؟؟؟؟ خواهش.....

    راستی بیا تو ریوما و ساکونو ۴ ببین چه خبره.......
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی