قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

چه خبره؟

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

حداقل نظر درباره پست ها بدین

از این به بعد تمتم نظرات رو من تایید میکنم بعد نمایش داده میشه

اینجا رو کردن چت باکس

متاسفم!


کیکومارو


خودتون باعث شدید

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۶)

  • ساکونو ریوزاکی مهربون
  • سلام مجدد میشه بهم بگین اخرش چی میشه ریوما و ساکونو بهم میرسن یا نه ؟امیدوارم که برسن عکسای بیشتری از ساکونو بذارین ممنون میشم

    سلام عزیزم من تازه اومدم توی وبلاگتون فقط میتونم بگم عاشقشونم مخصوصا ساکونو خیلی ها تو ی وبلاگای دیگه ازش بد میگن و قضاوتش میکنن خوشحالم که شما این کارو نمیکنین من خیلی ساکونو ریوزاکی رو دوس دارم میتونم ازتون خواهش کنم بیشتر راجبش بگین و عکس بذارین ممنون میشم شما واقعا به نظرات بقیه احترام میذارین این بهترین وبلاگیه که توش اومدم

    سلام.

    من یکی از عوامل مجله تنیس هستم و خیلی خوشحالم که با شما صحبت می کنم. من و دوستانم در مجله تنیس تصمیم گرفتیم برای اولین بار یه کار جدید و حرفه ای انجام بدیم؛ و اون ساخت یه مجله الکترونیکی با موضوع شاهزاده تنیسه. برای همین از نویسندگان خوب و حرفه ای مثل شما دعوت می کنیم که به مجله تنیس بیاین و عضو نویسندگان بشین و به ما توی نوشتن، ساختن و منتشر کردن مجله کمک کنین. راستی، اگه حوصله ی نویسندگی نداشتید، می تونید باز هم به وب مجله بیاید و مشترک مجله بشید تا هر 15 روز یبارمجلرو از طریق ایمیل دریافت کنید.

    ازتون درخواست می کنیم این خبرو با دوستا ی تنیسیتون و نویسنده های دیگه وبتون هم به اشتراک بذارید و اونا رو از این موضوع باخبر کنید.

    منتظرتون هستیم[چشمک]

    عوامل مجله تنیس.

    سحر جان کجاست ایجی کیکومارو ۱ من پیداش نمی کنم 
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ای بابا
    ول کن بابا
    خوب تو هم بیا بد که نیست دوستیم دیگه چی میشه کرد
    برش دار تو هم بیا هر روز سر میزنیم حال میده
    بی خیال

    وبلاگت عالیه
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی