قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

اهم

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

سلام 

حالا هرچقدر میخواید بحرفید 

مشکلی نیست^^

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۲۶)

سلام خواستین سر بزنین^^

 

 

ryomaechizen.avablog.ir

  • زهرا « ساکونو »
  • سلام بچه ها. 
    چه خبر؟ 
    سحر، زویا، ساجده شما دیگه نمیایید اینجا 
    آخه چرا نمیایید، بیایید دیگه خوب. 
    پیر شدیم و شما هنوز نیومدید اولاش ما ششم بودیم الان هشتمیم. 
    بییییاییییییین دلم براتون تنگیده. 
    سلام بچه ها. خیلی وقته اینجا نمیایید. بیایید دیگه بابا. چه خبرا. بالاخره تابستون هم اومد اما شما نیومدید. راستی از کارنامه ها چه خبر معدلا چند شد 
    سلام بچه ها 
    چه خبر دیگه نمیایید اینجا 
    راستی عیدتون مبارک 
    سحر و زویا از شما دیگه خبری نیست 
    تو این فاصله قهرمانان تنیس رو یک بار دیگه پخش کردن 
    دیگه ازتون خبری نیست 
    راستی عیدتون مبارک 

    سییییلام بچه ها.

    من تازه عضو شدم.

  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • راستی دوستان بیاین چت روم ققنوس کیف میده
    راستی استیج چی شد بچه ها 
    فریال برد ؟
    ببخشید ۱ و پنجاهم 
  • زهرا « ساکونو »
  • خودم 
    ۱۲ سال 
    قد ۱۵۶ تقریبا 
    وزنم ۳۷ کمههههه 
    میگن تو نمودار قد و وزن باید در سن ۱۲ سال 
    قدت ۱۵۰ باشه و وزنت ۴۵ تا بشی ۱۷۰ 
    راستی من همون ساکونو ام اما حواسم نبود اسممو زدم از این به بعد میزنم همون ساکونو شما هم ساکونو صدام کنید ، آخه اگر پسرا بیان دوست ندارم اسممو بدونن 
    سلام بچه ها خوبید 
    اینجا دیگه نمیاید نه ؟ 
    بیاید همین جا دیگه 
    البته اکثرا وقتمون پره 
    بچه ها یک سوال 
    شما نسبت به سِنِتون قد و وزنتون چنده ؟ 
    ذهنمو درگیر کرده آخه همه بهم میگن اگر وزنت یکم بره بالا قدت ۱۷۰ میشه تقریبا آخه همیشه نرمال پیش رفتم 
    شما چی ؟ سنتون ، وزنتون ، قدتون لطفا دروغ نگید چون برام اهمیت داره و می خوام بدونم هم سن و سالام چندن ؟ 
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلام بچه ها چه خبر خوش میگذره؟


    معصومه من کلی گروه خواننده کره ایی پیدا کردم همرو هم دانلود کردم از 2ne1 هم بهترن...

    راستی کجا مدرسه میری؟؟؟؟؟؟
  • فاطمه کیکومارو
  • سلام
    بچه ها بیاید ساحل انیمه
    اونجا عالیه 
    اینم ادرسشhttp://sahelanime.com/Forum/
    اونجا من اسممgalaxyهست
    منتظرتونم
    سلام
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • خواهش میکنم ساکونو جان


    با معصومه بودی؟

    واااای من امروز باید برم خونه مادربزرگم...معصومه چیزم هست

    کوشی سحرییییییییییییییی
    آآآآه عزیزم شما رو با معصومه جان اشتباه گرفتم عذر می خوام .  
    سلام 
    سحر جان اشتباه نکن و ناراحت هم نشو چون منظورم این بود که شما خیلی تند با اون خانم اسم عجیب حرف زدی و نتیجه گیریمم این بود که با آرامش باهاش میشد حرق زد . قصدم کنایه نبود عزیزم . 
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • من اصلا منظورتو نمیفهمم!

    الان داشتی به من کنایه میزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    من مگه چی گفتم؟
    خواستی بیا خواستی نیا به من چه ربطی داره اصلا!!!!!!
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ببخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مگه من چیکار کردم؟؟؟؟؟؟بد اخلاقی؟ از همه بهتر یعنی چی منظورت چیه؟
    سلام 
    عزیزم خداوند هیچ وقت دوست نداره کسی خودشو از شخص دیگه ای بالاتر بمونه و همچنین سحر جااااان دوست خوبم بد اخلاقی نکن . اگر شما دوست داری از ما بهتر باشی خوب باشه شما بهتر . 
    شما خانم چه  غلطی کردی با بچه های خودم نیستم اونی که تازه اومده و اسمشو چرت و پرت گذاشته
  • دختر ناز و خوشگل از همه بهتر و قشنگتر حتی از روکی و ایجی و ساکونو و ارزو و رویا:من بهترینم
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااام به دوستان
    سلوم
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • سلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
    どいつもこいつも、むかつく!
  • ایجی کیکومارو ( سحر )
  • ممنون عزیزم خیلی گلی خودتم بیا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی