قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

عکس از کایدو

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ


بفرما ادامه مطلب...





  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۸)

خیلی خوبببببببببببببببببببببببببببب.
  • ایجی کیکومارو
  • نمیفهمم مشکل این ها منظورم به سپیده خانمه چرا این کارو کرد...خدا منه فاطمه جون هم بیاد ۴ تایی حرف بزنیم...
  • ایجی کیکومارو
  • نیومدی که؟؟؟؟من واسه خودم معرکه گرفتم . 
  • ایجی کیکومارو
  • زویا من نجات روباتیک رو نگاه نمیکنم...اصلا چی هست؟؟؟؟
  • ایجی کیکومارو
  • صدف,زویا بیاین دیگه... ای بابا....شب ها هم انلاین نیستید...یا ظهر ها....من دیگه نمیتونم...
  • ایجی کیکومارو
  • سلام بچه ها بیاین اینجا.... اینجا خلوت تره....
    اخه کی از کایدو عکس میذاره؟؟؟؟
    خیلی خوشگله 
    به وب منم بیا
    پاسخ:
    حتما!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی