قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

عکس جدید از سیگاکو1

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

بدو ادامه مطلب...

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۱۳)

عکس از ایجى بزار
می تونی چند تا عکی از کایدو بزاری تکی
پاسخ:
چشب حتما!!!!!!!
  • ایجی کیکومارو
  • 20 بود
    پاسخ:
    ممنون
  • دخمل آبنباتی
  • کجایی پس جلسه اولو گذاشتم فقط تا فردا وقت داریا
    خوب رمز عبور و نام کاربریمو نمیتونم عوض کنم بیا وبم یه نظر بده منم رمز عبور و نام کاربریو بهت بدم بعد نظرو تایید میکنم بعدش وقتی خوندی حذفش میکنم
    خب الآن تو قسمت نظرات وبت نام کاربری و رمز عبورم رو دادم 
    وب قبلیم رو حذف کردم
    عزیزم میهن بلاگ با بقیه فرق داره مثلا من که وب دارم اگه بخوام یه وب دیگه هم بسازم نام کاربری و رمز عبورم هموناست
    ثبت نام کردم
    ادرسش چی باشه عنوانش چی باشه
    باشه تو میهن بلاگ ثبت نام کن فقط زودتر
    پارسی بلاگ عالیه چون میهن بلاگ فقط60کیلوبایت برای عکسا جا داره ولی این512کیلو بایت
    من ثبت نام کنم یا تو
    پاسخ:
    فکر کنم بهتر باشه که تو ثبت نام کنی!!!
    الآن ثبت نام کن

     من با پارسی بلاگ کار نکردم اول باید ببینیم موضوش چی باشه بعد من دوستم میتونه قالب بسازه بهش میگم در اون مورد بسازه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی