قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

عکس های ریوما و ساکونو 1

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

Sakuno and Ryoma by shikokusaburoh

برای دیدن عکس ها بفرما ادامه مطلب...

Ryoma and Sakuno by ChaosAnn

Love Month: Ryoma and Sakuno by MooguriKlaine

Ryoma und Sakuno by aoyagigan

ryoma sakuno by patzy28

Ryoma and Sakuno by Sakuno-FC

Ryoma + Sakuno by Infanite-Phantom

Ryoma, Sakuno, Karu-horse by Jackilyn

Sakuno-Ryoma hug by dira

Ryoma and Sakuno by dana123girl

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۲۰)

سلام میشه شمارهی ریومارا بزاری چون از اوخیلی خوشم میاد در زم اسم بچش چیه

سلام من از ریوما وساکونو خیلی خوشم میاد
  • ایجی کیکومارو(سحر)
  • ساکونو بعد از اینکه چت ها نمیومد دیگه بچه ها نیومدن...
    منم به چند تا از دوستام گفتم بیان
    میگم گشتن ریوما و ساکونو 1 سخته بریم توی عکس های ایجی کیکومارو
    من رفتم بیا..................
    میگم بیا بیشتر ظهر ها انلاین شیم
    خوب من رفتم بیا
    پس چرا بقیه نمیان ؟ من بعد چند ماه اومدم اینه رسم مهمون نوازی ! ★
    سلام سحر جان اومدم دیر که نیومدم 
  • ایجی کیکومارو (سحر)
  • سلام بچه ها
    ساکونو بیا دیگه.......
    همشون الکی ان اگه دقت کرده باشید
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • ایجی کیکومارو
  • ساکونو و ریوماش قشنگن.......
  • ......................
  • مشو داشتم مسخره
    قربون ریوما و ساکانو وفوجی و .. برم
    خیلی کم بود فکر نمیکنی باید زیاد تر بزاری؟؟؟؟
    ولی ممنون عزیزم
    اها اینقدر نسبت به ساکانو حسودی نکنید کجاش خیانت کاره؟؟؟عایا؟؟؟؟
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ
    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    خواهش
     با حال بود
    پاسخ:
    ممنون
    عالی بود ولی قیلم هم بزار
    پاسخ:
    چشم^^
  • ایجی کیکومارو
  • مگه فوجی برای خودش دوست دختر نداره
    پاسخ:
    چرا
    عزیزم بیا بی خیال این دو تا بشو راستی . ساکونو خیلی خیانت کاره . با فوجی هم عکس داره .
    پاسخ:
    آره
    منونم.....
    پاسخ:
    خواهش
    من عاشق ایجی کیکومارو هستم.
    پاسخ:
    منم چون کپی برابر اصل اون هستم
    می شه فیلم هم بذاری. قسمتی که چشم ریوما اسیب می بینه.
    پاسخ:
    چشم
    جالب و کمممممممم.....
    پاسخ:
    خخخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی