قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

عکس های تزوکا و فوجی 2

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

Tezuka x Fuji by abusenoemperor

برای دیدن عکس ها بفرما ادامه مطلب...

Fuji X Tezuka by MrsRizaMustang

TeniPuri: Together by hikaki

Princes of Tennis - FujiTezu by urasora

Thanks for 2000 Hits by snowbunnyluv

+ The One + by Akumaredi

ohayou no kisu by Vello



  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۱۱)

هههیییییییی چه قدر بلایند این دوتا
میشه بهم بگید چه جوری وب بسازم؟
وای چقد بد بود عکس زنش رو بکن
پاسخ:
بله؟؟؟؟؟
  • ایجی کیکومارو
  • عالییییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووود.....لایک داری...
    پاسخ:
    ممنون
  • رایا تزوکا
  • فقط تا همون لبشو دیدید؟0-0
    خخخخخخخخخخخ
    راستی ستایشی لینکی
    پاسخ:
    مر30
    من حاضرم یه وب دیگه هم داشته باشم
    پاسخ:
    باشه
    فقط بگو چه وقتایی آنلاینی؟؟
    این که چیزی نیس یه بار لب دادن
    عزیزم فرض کن همه نقشاشون رو گفتن بعدش باید با این نقشا چیکارکنم
    پاسخ:
    خب رفتی تو وبی که بهت گفتم مثل اون رمان بنویس اگه بخوای میتونم کمکت کنم فقط در صورتی که بخوای!!!
    سلام. میگم فوجی و تزوکا با هم دوست صمیمی هستند دیگه نه تا این قدر.ولی بازم ممنون میگم میشه منم نویسنده بشم.
    پاسخ:
    حتما عزیزم !!!
    فقط تو باید توی blog.ir عصو بشی بعد نام کاربریت رو به من بده

    بیا وبم یک مسابقه گذاشتم و همین طور یه پست به اسم رمان دارم اونو حتما بخون
    بیاید وبم یه عکس از عروسی ریوما و ساکونو گذاشتم ولی باید نظر بدین لینکت کردم لینکم کن
    پاسخ:
    باشه
    اومدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی