قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

قهرمانان تنیس

من فاطمه این وبلاگ را برای طرفداران انیمیشن قهرمانان تنیس ساخته ام امیدوارم لحظات خوشی را در این بلاگ بگذرانید.
کپی برداری ممنوع!!
لطفا بدون نظر خارج نشوید

آخرین مطالب

عکس های تزوکا و فوجی 1

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

tezuka x fuji :: Rainy Days by KodokuNoNamida

برای دیدن عکس ها بفرما ادامه مطلب...

Fuji x tezuka color version by Miss-cube

Tezuka x Fuji by Trillium248

Tezuka X Fuji, really? by kashu-nefelpito

tezuka X fuji by toraMizu

+ GKT: Tezu x Fuji Dancin' + by Akumaredi

fuji x tezuka :: desk sex by KodokuNoNamida

Fuji x Tezuka Holidays by ProdigyBombay

Tezuka x Fuji ID by Tezuka-x-Fuji

Fuji x Tezuka by spiralxxx

Tezuka x Fuji by Mirabel-chan

Point Commission Tezuka x Fuji by Transabain

.:PoT:. fuji x ryoma by wongjianling

  • fatemeh kikumaru

نظرات  (۱۴)

این جنگولک بازیا دیگه چیه
من عاشق فوجی هستم نمیدونم چرا ولی خیلی دوستش دارم.نفسمه.خلاصه خییییلی ممنونم.

سلام.من فوجی روخیلی دوس دارم .این عکسا هم خیلی جالب بودولی فکرنکنم هرتوتاشون اینکاره باشن.

به هرحال ممنون.

  • یو کیتسو تزوکا
  • ولی خیییییلی بده که اینقدر به هم چسبیدن کونیمیتسو اصلا به این چیز ها مخخخخصوصا دوست دختر و... علا قه نداره واصلا فکر نکنین میوکی دوس دختر تزوکا است
  • یو کیتسو تزوکا
  • خیلی خوب بود 
    این عکس هاهمه ساختگیه وتوسط یه شرکت خارجی برای انیمه های پرطرفدارساخته میشه درضمن تزوکااز رابطه جنسی لذ ت نمیبره من اینو تو یگی ازمانگا های قهرمانان تنیس خوندم که تزوکا خودش میگه که ازدوست دخترولزبین ها همون همجنس بازامتنفرواما برای اگاهی بیشتر میگم توی این انیمه توتا هم جنس باز هم وجود داره که به وضوح ازبعضی علامتها وتیکه کلاماشون میشه فهمیداونا دوتاعضوچندش تیم شیتن هوجی هستن کوهارو  ودوستش که همیشه به هم چسبیدن منظورم همون کچلست که عینک میزنه با اونیه که یه هدسبزروسرشه خلاصه بگم این وصله ها اصلا وابدا به تزوکا ن  می  چسبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    هم جنس بازی تزوکا و فوجی در تصویر ها بسیار معلومه و خیلی زشته در تصویر سیاه وسفیدی که تزوکا داره فوجی رو بوس میکند نوعی هم جنس بازی است . کسایی که از این عکس ها خوششون میاد مریض روانی هستند
    به همجنس بازی علاقه داری؟

    خیلی باحالن اما این وصله ها به تزوکای من نمی چسبه.

    عالیه
    سلام من تازه به این وب اومدم وب خیلی خوبی هستش یه سوالی داشتم اون عکس واقعی که از فوجی و تزکاهست که فکر کنم داره برف می باره و زیر چترن مال کدوم قسمته؟؟ممنون میشم جواب بدید
    وا  خاک بر سرم اینا همجنس باز بودن ما نمیدونستیم ؟
    پاسخ:
    ناعویه هستن^^
  • ایجی کیکومارو
  • قشنگنننننننننننننننننننن.........
    پاسخ:
    خواهش
    سلام فاطمه چطوری ؟؟؟
    مرسی عکسا خیلی خوشگلند!!
    پاسخ:
    ممنون
    خوبم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی